Digitální reklama

Nabídka LCD OBRAZOVEK

VAŠE DIGITÁLNÍ REKLAMA PO CELÉM ČESKU

  • Rozdíl mezi tradičními médii a digitálními médii je v možnosti digitálních médií nejen šířit informaci, ale také navázat kontakt s příjemci.
  • Pohyblivá reklama má schopnost zaujmout uživatele a zapůsobit na jeho emoce.
  • Pohyb, změna barvy nebo intenzity světla a další rychlé obměny ovlivňují pozornost každého člověka.
  • LCD obrazovky nainstalované v prostoru čerpacích stanic zaujmou víc než jakýkoli statický plakát.

          

 

CÍLOVÁ SKUPINA:

  • Motoristé
  • Řidiči a řidičky všech věkových kategorií
  • Střední a vyšší příjmová skupina
  • Lidé orientovaní na značky
  • Lidé oceňující dlouhodobou prémiovou kvalitu poskytovaných služeb

 

EFEKTIVA REKLAMY NA LCD:

  • Podprahové vnímání pohyblivé reklamy má nejvyšší dopad na výběr produktu spotřebitelem.
  • Spotřebitel se rozhoduje na základě momentálního impulsu, který prostřednictvím reklamy na LCD obrazovce umístěné nad pokladnami, je velmi účinný.
  • Díky jasně definované cílové skupině , dosahuje reklama na našich LCD obrazovkách nejvyšší možné afinity                    k propagovanému produktu nebo službě.
  • LCD obrazovky na prémiových čerpacích stanicích vykazují vysoké TRP (target rating point).
  • Vzhledem k umístění LCD obrazovky má reklama jednoznačně nejvyšší OTS (opportunity to see)  24/7.
  • Net reach reklamy na LCD obrazovkách  80% + 2 osoby

 

PROGRAMOVÁ NÁPLŇ OBRAZOVEK

  • Na našich LCD obrazovkách se střídají zpravodajské bloky s reklamami.
  • Zprávy typu datum, čas, počasí a dopravní informace  se zobrazují průběžně.
  • Nejaktuálnější informace se zobrazují ihned po té, co je zveřejní server ČTK.

         

MOŽNOSTI FORMÁTU OBRAZOVEK

  • LCD obrazovky nabízejí variabilní výběr formátů
  • Možnost výběru statického nebo dynamického zobrazení reklamy
  • Možnost volby zásahu a vizibility
  • Full branding obrazovky

                  

           Full board                                                         Leader board                                              Rectangle I.pozice, Rectangle II.pozice, Komerční sdělení

 

EXKLUZIVITA REKLAMY:

  • Všem svým klientům zaručujeme, že jejich reklama bude mít výhradní exkluzivitu ve svém segmentu, po celou dobu jejich kampaně.
  • Na našich obrazovkách se proto nikdy neobjeví se reklama na dvě různé kávy, dva různé vozy nebo dvě různé pojišťovny.

               

 

UMÍSTĚNÍ LCD OBRAZOVEK:

  • Všechny LCD obrazovky jsou umístěny na dobře viditelných místech přímo nad pokladnami v široké síti prémiových čerpacích stanic MOL.
  • Jednotlivé  čerpací stanice byly vybírány se zvláštním ohledem  na strukturu jejich klientů.                                                      

 

  • Přednostně byly do naší sítě vybrány takové stanice, které  jsou hojně navštěvované, mají vysoký obrat tržeb a nabízí svým klientům nadstandardní služby.

         

 

  • Karlovarský kraj – 5 čerpacích stanic
  • Ústecký kraj – 6 čerpacích stanic
  • Liberecký kraj – 4 čerpací stanice
  • Jihočeský kraj – 10 čerpacích stanic
  • Královéhradecký kraj – 1 čerpací stanice
  • Pardubidcký kraj – 4 čerpací stanice
  • Vysočina – 2 čerpací stanice
  • Jihomoravský kraj – 12 čerpacích stanic
  • Olomoucký kraj – 4 čerpací stanice
  • Moravskoslezský kraj – 5 čerpacích stanic
  • Zlínský kraj – 2 čerpací stanice

 

               

 

TECHNICKÉ SPECIFIKACE:

  • LCD obrazovky jsou ve formátu 16:9 v HD kvalitě.
  • Velikost všech našich obrazovek je 1075 x 620 mm.
  • Spoty jsou bez zvuku, tudíž je třeba všechny informace sdělit obrazem.
  • Vzhledem k velké pohledové vzdálenosti i zobrazovacím možnostem obrazovek je třeba mít veškeré  texty dostatečně velké a kontrastní.
  • 10 sec spoty na LED obrazovkách rotují ve frekvenci 3 minuty za hodinu.
  • Délku a intenzitu rotace lze individuálně dohodnout dle přání klienta.
  • Spoty pro všechny LCD obrazovky Vám rádi vyrobíme v našem interním studiu.

 

Kontakt >